FAQ Koronavirus-infoa

Voit lähettää palautuksen meille aivan normaaliin tapaan. Toimi vain seuraavan linkin ohjeiden mukaan, niin palautus on sinulle ilmainen: https://www.emp.fi/palauttaminen Palautuksesi käsitellään heti, kun olemme saaneet sen, ja hyvitys tehdään mahdollisimman pian.
Voidaksemme palvella asiakkaitamme mahdollisimman hyvin ja samalla huolehtia työntekijöidemme turvallisuudesta, olemme tehneet joitakin muutoksia varastointiimme, logistiikkaan, postituksiin sekä hankinta- ja toimitusketjuihimme. Näiden muutosten avulla pyrimme optimoimaan ja priorisoimaan toimituksiamme siten, että asiakkaillemme koituu mahdollisimman vähän viiveitä. Voit katsoa ajantasaisen toimitusajan kunkin tuotteen tuotesivulta.
Voit, ilman muuta. Voit esimerkiksi tilata pakettisi haluamaasi Postin pakettiautomaattiin, jossa sinulla on mahdollisuus välttää ihmiskontakteja. Voit tietenkin myös tilata pakettisi haluamaasi Postin noutopisteeseen. Ihmiskontaktien välttämiseksi on Postin kotiinkuljetus tällä hetkellä hyvä toimitusvaihtoehto.
Tietoomme ei ole tullut tällaisia tapauksia. Suosittelemme tarkastamaan ajantasaiset tiedot THL:n ja Postin infosivuilta.
Suljimme väliaikaisesti EMP-myymälämme Nürnbergissa, Essenissä, Leipzigissa ja Wienissä sekä Outlet store A31 -myymälämme. Turvallisuus ennen kaikkea!
Kuten yleensäkin, saat rahasi takaisin tilauksessasi käyttämäsi maksutavan kautta tai joissakin tapauksissa tilisiirtona 2-4 arkipäivän sisällä palautuksen käsittelystä laskien.
Me EMP:llä teemme kaikkemme estääksemme koronaviruksen leviämisen. Suuri osa toimistotyöntekijöistämme on siirtynyt kotitoimistolle, logistiikkamme on avoinna vain asiantuntijahenkilöstöllemme, ja desinfiointia sekä hygieniaohjeita on lisätty merkittävästi.