Voinko edelleen tilata EMP:ltä?

Kyllä, ehdottomasti! Toimitamme EMP-tilaukset perille mahdollisimman nopeasti, aivan kuten ennenkin. Myös Posti toimii varsin normaalisti ja voit lukea tietoa heidän koronavirusohjeistaan täältä.




Onko toimituksissa tällä hetkellä viiveitä?

Voidaksemme palvella asiakkaitamme mahdollisimman hyvin ja samalla huolehtia työntekijöidemme turvallisuudesta, olemme tehneet joitakin muutoksia varastointiimme, logistiikkaan, postituksiin sekä hankinta- ja toimitusketjuihimme. Näiden muutosten avulla pyrimme optimoimaan ja priorisoimaan toimituksiamme siten, että asiakkaillemme koituu mahdollisimman vähän viiveitä. Voit katsoa ajantasaisen toimitusajan kunkin tuotteen tuotesivulta.




Voinko antaa eri toimitusosoitteen?

Voit, ilman muuta. Voit esimerkiksi tilata pakettisi haluamaasi Postin pakettiautomaattiin, jossa sinulla on mahdollisuus välttää ihmiskontakteja. Voit tietenkin myös tilata pakettisi haluamaasi Postin noutopisteeseen. Ihmiskontaktien välttämiseksi on Postin kotiinkuljetus tällä hetkellä hyvä toimitusvaihtoehto.




Voinko saada paketin mukana koronaviruksen?

Tietoomme ei ole tullut tällaisia tapauksia. Suosittelemme tarkastamaan ajantasaiset tiedot THL:n ja Postin infosivuilta.




Miten toimin palautuksen kanssa?

Voit lähettää palautuksen meille aivan normaaliin tapaan. Toimi vain seuraavan linkin ohjeiden mukaan, niin palautus on sinulle ilmainen: www.emp.fi/palauttaminen Palautuksesi käsitellään heti, kun olemme saaneet sen, ja hyvitys tehdään mahdollisimman pian.




Onko EMP pidentänyt palautusaikaa?

Olemme tietoisia nykyisen tilanteen aiheuttamista haasteista ja haluamme toimia asiakkaidemme edun mukaisesti. Olemme päättäneet tilapäisesti pidentää palautusoikeutta 30 päivään. Jos sinun ei ole mahdollista lähettää palautustasi meille tässäkään ajassa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin voimme keskustella asian ratkaisusta kaikkia tyydyttävällä tavalla.