Libertad (CD ) | Velvet Revolver

Tätä tuotetta ei ole tällä hetkellä saatavilla.

Jaa

Tuotteen kuvaus

Toisella levyllään yhtye suuntaa myös countryn, psychedelian ja popin suuntaan.

Maksa laskulla

Yksinoikeustuotteita

30 päivän ilmainen palautus

Loistava asiakaspalvelu

Tuotteen tietoja

Tuotenumero 431549
Musiikkigenre Hard Rock
Mediaformaatti 1-3 CD
Tuotteen teema Bändit
Artisti Velvet Revolver
Tuotteen tyyppi CD
Julkaisupäivä 29/06/2007

CD 1

  • 1.
    Let It Roll
  • 2.
    She Mine
  • 3.
    Get Out The Door
  • 4.
    She Builds Quick Machines
  • 5.
    The Last Fight
  • 6.
    Pills, Demons & Etc.
  • 7.
    American Man
  • 8.
    Mary Mary
  • 9.
    Just Sixteen
  • 10.
    Can't Get It Out Of My Head
  • 11.
    For A Brother
  • 12.
    Spay
  • 13.
    Gravedancer
  • 14.
    Re-Evolution [American Man / She Mine / For A Brother / Just Sixteen / The Last Fight / Can't Get It Out Of My Head / +]

artistilta Starbuck (25.01.2008) SonyBMGVelvet Revolverin kakkoslätty pyyhkii bändin parin vuoden takaisella debyyttituotoksella lattioita. Contraband-albumiin verrattuna uuden levyn biisit ovat tarkemmin harkittuja, paremmin sovitettuja ja kaikin puolin parempia. Avausraita Let It Roll koukkaa kuulijan heti mukaansa lihakoukun kaltaisella jämäkkyydellä. Toisaalta She Mine yrittää vielä puhaltaa eloa Contrabandin muistoon. Get Out The Door groovaa pehmeästi mutta viriilisti. American Manin kohtalona on jäädä levyn heikoimmaksi lenkiksi, sillä biisi latistuu loppupeleissä varsin kliseiseksi ja sovitukseltaan turhan turvalliseksi. Mary Mary on puolestaan levyn kärkipään materiaalia tarjoillen kuulijoille upean prechoruksen, mutta harmittavasti hieman lattean kertosäkeen. Just Sixteenissä on loisteliasta draivia ja perseelle potkivaa riffittelyä, eikä kertosäkeessäkään säästellä. Itse asiassa, Motley Crue lauloi aikanaan "She's only fifteen and she's the reason that I can't sleep", kun taas Winger runoili "She's only seventeen - Daddy says she's too young, but she's old enough for me". Mikä sitten mahtaakaan olla alaikäraja niin sanotusti lapsukaisen viattomuuden tallaamiselle, kaikki voimme itseksemme ajatella, leikkivätkö nämä yhtyeet jossain määrin tulella. Yhteenvetona voidaan kuitenkin sanoa, että Libertad on huomattavasti edeltäjäänsä coolimpi albumi. Biisit rullaavat paremmin, ja kokonaiskuva hahmottuu ainakin itselleni miellyttävämmäksi. Biisijärjestys tuntuu olevan tarkkaan harkittu, sillä jokainen kappale tuntuisi eroavan toisista riittävästi. Vaikka vokalisti Scott Weilandin ääniala rajoittuu kahteen oktaaviin (eipä sillä, myös allekirjoittanut hiihtelee samalla äänialalla, kuten tekevät myös Alice Cooper, Rob Zombie, Lemmy, James Hetfield ja lukemattomat muut), Slash ja kumppanit ovat irrottaneet työkaluistaan ja yhtyetovereistaan menestyksellisen tuotoksen, joka korostaa myös bändin keulahahmon vahvempia puolia. Myös tämä kertoo jotain osaltaan bändin nerokkuudesta.