Yleiset ehdot – E.M.P. Merchandising Handelsgesellschaft mbH

1. Soveltamisala

Näitä yleisiä ehtoja sovelletaan kaikkiin tilauksiin, jotka tehdään verkkokaupassa www.emp.fi ja käyttämällä EMP-sovellusta. Sopimuskumppanina kaikissa tilauksissa on E.M.P. Merchandising Handelsgesellschaft mbH ("EMP"). Yleisten ehtojen ajantasainen versio on kulloinkin voimassa. Tilausten toimittaminen on mahdollista vain Suomeen. Sopimus on tehty suomenkielellä. Kun on kyse muihin maihin toimittamisesta, katso kansainvälinen verkkokauppamme www.emp-online.com ja maakohtaiset verkkokaupat kohdasta "Verkkokauppamme".

2. Sopimuksen solmiminen

Tuotteiden esittäminen verkkokaupassa ei muodosta sopimusperusteisesti sitovaa tarjousta EMP:ltä, vaan se on ainoastaan kutsu tehdä tilaus. Minimitilauksen määrä on mainittu hinnastossa jäljempänä. Voit tilata tuotteita vain tyypillisiä kotitalouteen tilattavia määriä tai korkeintaan enimmäismäärän, joka on kerrottu kyseisen tuotteen tuotetietosivulla. Jos klikkaat "Lähetä tilaus" -painiketta, teet sitovan tilauksen niistä tuotteista, jotka ovat ostoskorissasi. Lähetämme sinulle tilausvahvistuksen sähköpostiin heti, kun olet hyväksynyt tilauksen. Tilausvahvistus ei vielä muodosta kauppasopimusta. Sopimus solmitaan vasta, kun olemme nimenomaisesti hyväksyneet tilauksesi tai toteuttaneet toimituksen vastaavaan vaiheeseen asti. Tallennamme kauppasopimuksen (tilauksesi tiedot ja nämä yleiset ehdot) ja lähetämme sen pyynnöstä sinulle. EMP on tuotteiden omistaja, kunnes ostohinta on kokonaan maksettu.

3. Hinnat ja postikulut

Verkkosivustolla tilaushetkellä näkyvät hinnat ovat voimassa. Hinnat sisältävät lakisääteisen arvonlisäveron. Postikulut ja maksutapaan liittyvät muut mahdolliset erilliset maksut (esim. postiennakkomaksu ja laskutuslisä) lisätään tilauksen kokonaishintaan. Postikulut ja muut maksut on mainittu hinnastossa jäljempänä.

4. Maksutavat

Pidätämme oikeuden olla tarjoamatta kaikkia maksutapoja kaikille asiakkaillemme. Tällaisessa tilanteessa asiakas voi tehdä tilauksen käyttäen saatavilla olevia maksutapoja. Jos maksutapahtumasta syntyy kustannuksia, on asiakas niistä itse vastuussa.

4.1 Postiennakko

Postiennakkotilauksen maksat noutaessasi paketin omasta postistasi tai pakettiautomaatista, tai kun Posti toimittaa paketin kotiisi. Postikulujen lisäksi veloitamme postiennakkomaksun, joka on mainittu hinnastossa jäljempänä.

4.2 Klarna-lasku

Kun ostat laskulla, maksun periminen siirtyy Klarna Bank AB:lle ("Klarna"). Asiakastilillesi tallentamasi laskutusosoitteen ja valitun toimitusosoitteen täytyy täsmätä väestörekisterissä olevaan osoitteeseesi. Maksuaikasi on 14 päivää tuotteiden lähettämisestä laskettuna. Klarna tarkistaa antamasi tiedot ja vaihtaa tietoja toisten yritysten ja luottolaitosten kanssa (arviointi ja luottokelpoisuus) oikeutetusta syystä. Klarna voi kieltää laskulla ostamisen, jos luottokelpoisuutta ei voida taata. Postikulujen lisäksi veloitamme laskutuslisän, joka on mainittu hinnastossa jäljempänä. Katso lisätietoja, Klarnan yleiset ehdot ja tietosuojalausunto osoitteessa https://www.klarna.com/fi/.

4.3 Klarna-erämaksu

Kun ostat erämaksulla, maksun periminen siirtyy Klarna Bank AB:lle ("Klarna"). Klarna-erämaksu on suunniteltu antamaan sinulle mahdollisuus päättää itse millaisissa kuukausierissä lyhennät tilauksesi loppusummaa. Saat tilaamasi tuotteet ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niistä, ja kaikki Klarna-erämaksulla maksetut ostokset yhdistetään yhdelle kuukausilaskulle. Myös eri verkkokaupoissa Klarna-erämaksulla maksetut tilaukset yhdistyvät automaattisesti samalle kuukausilaskulle. Asiakastilillesi tallentamasi laskutusosoitteen ja valitun toimitusosoitteen täytyy täsmätä väestörekisterissä olevaan osoitteeseesi. Klarna tarkistaa antamasi tiedot ja vaihtaa tietoja toisten yritysten ja luottolaitosten kanssa (arviointi ja luottokelpoisuus) oikeutetusta syystä. Klarna voi kieltää erämaksulla ostamisen, jos luottokelpoisuutta ei voida taata. Me emme veloita Klarna-erämaksun käyttämisestä mitään lisäkuluja. Voimassa olevan Klarna-erämaksun koron ja muut Klarna-erämaksun kulut löydät Klarnan sivuilta osoitteessa https://www.klarna.com/fi/. Tutustu myös Klarnan yleisiin ehtoihin tietosuojalausuntoon.

4.4 Verkkopankki (Paytrailin verkkomaksupainikkeilla maksaminen)

Verkkomaksupainikkeemme hoitaa Paytrail Oyj (http://www.paytrail.com). Mikäli haluat maksaa tilauksesi verkkomaksupainikkeiden kautta omaa verkkopankkiasi käyttäen, valitse kyseinen maksutapa verkkokaupastamme ja jatka eteenpäin. Sinut siirretään tilauksen päätteeksi automaattisesti Paytrail Oyj:n sivustolle, josta voit valita oman verkkopankkisi ja suorittaa maksun käyttäen verkkopankkitunnuksiasi. Maksaminen on täysin turvallista, sillä kaikki tiedot on suojattu. Postikulujen lisäksi emme veloita mitään lisäkuluja.

4.5 Tilisiirto (pankkitilille maksaminen)

Tilisiirrolla etukäteen maksaessasi saat meiltä maksuun tarvittavat tiedot sekä maksuohjeet sähköpostiisi lähetettävässä tilausvahvistusviestissä. Käsittelemme ja postitamme tilauksesi heti kun maksusi kirjautuu järjestelmäämme. Mikäli maksat vahingossa liikaa, palautamme rahat sinulle takaisin. Postikulujen lisäksi emme veloita mitään lisäkuluja. Maksun täytyy saapua tilillemme 7 päivän sisällä tilauksen tekemisestä (maksuaika), tai tuotteet vapautetaan varauksesta jälleen myyntiin turhien varausten välttämiseksi. Mikäli tilauksellasi on kiire, suosittelemme valitsemaan toisen maksutavan, sillä tilisiirrolla maksun kirjautumisessa järjestelmäämme kestää pankista riippuen 1-3 arkipäivää. Älä lähetä meille sekkejä. Muista käyttää maksaessasi tilausvahvistusviestissä kerrottua viitenumeroa.

4.6 Luottokortti / Debit-kortti (VISA, EURO/MASTERCARD, AMERICAN EXPRESS)

Mikäli päätät maksaa tilauksesi luotto- tai debit-kortilla, valitse kyseinen maksutapa verkkokaupastamme ja jatka eteenpäin. Sinut siirretään tilauksen päätteeksi automaattisesti korttimaksupalveluun, jossa voit suorittaa maksun. Maksaminen on täysin turvallista, sillä kaikki tiedot on suojattu SSL-turvallisuusprotokollan mukaisesti. Postikulujen lisäksi emme veloita mitään lisäkuluja. Veloitamme maksun kortiltasi vasta kun tilauksesi on valmiina postitettavaksi.

4.7 PayPal

Mikäli päätät maksaa tilauksesi PayPal-tililtäsi, valitse kyseinen maksutapa verkkokaupastamme ja jatka eteenpäin. Sinut siirretään tilauksen päätteeksi automaattisesti PayPal-palveluun, jossa voit suorittaa maksun omalta PayPal-tililtäsi. Postikulujen lisäksi emme veloita mitään lisäkuluja. Voit halutessasi käyttää samaa PayPal-tiliä automaattisesti jatkossa rastittamalla kassalla valintaruudun "Käytä jatkossa samaa PayPal-tiliä (pre-approved payment)”. Voit perua PayPal-tilisi linkityksen milloin tahansa PayPal-tililtäsi kohdasta Setting/Payments/Manage pre-approved payments.

Jos käytät suoraveloitusta, valtuutat meidät veloittamaan kaikki velkasummat tililtäsi. Ilmoitamme velkasumman veloittamisesta sinulle sähköpostilla. Joudumme perimään sinulta palautuvan veloituslaskun maksut, jos suoraveloitus mainitsemaltasi tililtä ei onnistu riittämättömän saldon takia tai jos perut suoraveloituksen ilman laillista perustetta.

 

5. Tilauksen toimittaminen ja toimitusaika

Arvioitu toimitusaika on kerrottu tuotteen tuotetietosivulla sekä tilauksen yhteenvedossa ennen tilauksen tekemistä. Toimitamme tilauksesi normaalisti 3-5 arkipäivän kuluessa postituksesta laskien. Kaikki tilaukset postitetaan Saksan päävarastoltamme. Tilaukset toimittaa Suomen Posti ja voit seurata tilauksesi kulkua lähetystunnuksella Postin seurannassa osoitteessa http://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/seuranta/.

6. Kansainvälinen asiakaspalvelu

Tavoitteenamme on tarjota sinulle aina miellyttävää, helppoa ja kokonaisvaltaista asiakaspalvelua. Kaikkien EMP-yhtiöiden asiakaspalvelu on käytössäsi tilausten käsittelyä varten. EMP-yhtiöitä ovat E.M.P. Merchandising Handelsgesellschaft mph, EMP Mail Order UK Ltd., EMP Mailorder Italia S.r.l., Large Popmerchandising B.V. ja Large Popmerchandising B.V.B.A. Voit halutessasi ottaa yhteyttä mihin tahansa EMP-yhtiöön etkä ainoastaan siihen, jolta tilasit tuotteita. EMP-yhtiö, jolle teit tilauksen, voi luovuttaa tilaustietojasi muille EMP-yhtiöille mahdollista asiakaspalvelua varten.

7. Korvausvastuu ja takuu

EMP on rajoituksetta korvausvastuussa EMP:n ja sen laillisten edustajien tai sijaisedustajien tahallisista väärinkäytöksistä ja törkeistä laiminlyönneistä. EMP on korvausvastuussa olennaisten sopimusvelvoitteiden (päävelvoitteiden) lieviin laiminlyönteihin liittyvistä ennakoitavissa olevista vahingoista, jotka ovat tyypillisiä tämäntyyppiselle sopimukselle. Olennaiset sopimusvelvoitteet ovat velvoitteita, joiden rikkomukset vaarantavat sopimuksen tarkoituksen tai joiden hoitaminen on keskeistä sopimuksen asianmukaiselle täyttämiselle ja joihin sopimusosapuoli voi normaalisti luottaa. EMP ei ole korvausvastuussa muiden kuin edellä mainittujen velvoitteiden lievistä laiminlyönneistä.

Edellä mainitut korvausvastuun rajoitukset eivät päde henkilövahinkoihin, tuotteen kuntoon liittyvän takuuasian ilmoittamisen jälkeen ilmenevään vikaan tai vilpillisesti kätkettyihin vikoihin. Saksan tuotevastuulain mukainen korvausvastuu säilyy.

EMP:n korvausvastuun poistuminen ja rajoitukset pätevät myös EMP:n edustajien ja sijaisedustajien henkilökohtaiseen korvausvastuuseen. Sinulla on luonnollisesti oikeus lakisääteiseen takuuseen.

8. Vaihto- ja palautusoikeus / tilauksen peruminen

8.1 Vaihto- ja palautusoikeus / poikkeukset

Haluamme asiakkaidemme olevan täysin tyytyväisiä tilattuihin tuotteisiin, joten tarjoamme kaikille tuotteille lakisääteisen 14 päivän palautusoikeuden sijaan 30 päivän täyden vaihto- ja palautusoikeuden (Backstage Club jäsenillämme on käytössä 100 päivän palautusoikeus). Sinulla on siis oikeus perua tilauksesi, vaihtaa tuotteita korvaaviin tuotteisiin tai palauttaa tuotteita ilman erillistä syytä 30 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta laskien.

Palautus on sinulle ILMAINEN, kun käytät asiakaspalautusosoitetta:
ASIAKASPALAUTUS
PALAUTUSTUNNUS 614303
EMP.fi
PL 35
80101 Joensuu

 

Sinun tulee palauttaa tuotteet sekä tilauksesi mukana saamasi palautuskaavake meille täytettynä 30 päivän määräajan sisällä tilauksesi vastaanottamisesta. Muistathan, että tilauksen noutamatta jättäminen EI ole sama asia kuin tilauksen palauttaminen. Mikäli päätät jättää tilauksesi noutamatta, tulee sinun ilmoittaa siitä meille sähköpostitse tai kirjeellä postitse (löydät Malliperuutuslomakkeen täältä) . Pyydämme huomioimaan, että jokainen noutamaton tilaus aiheuttaa meille lähettämisen ja palautuksen postikuluina sekä tilauksen käsittelykuluina n. 20 euron kustannukset, joten toivomme sinun noutavan tilauksen.

 

Jos haluat vaihtaa palauttamiasi tuotteita korvaaviin tuotteisiin, toimitamme vaihtotuotteet sinulle veloituksetta. Mikäli haluat palauttamistasi tuotteista rahasi takaisin, maksamme hyvityksen tilillesi normaalisti 2-4 arkipäivän sisällä palautuksen käsittelystä laskien.

Olet vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alenemisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lue ja täytä saamasi palautuskaavake huolellisesti (löydät palautuskaavakkeen myös täältä ja lähetä se meille palautuksesi mukana. Tällöin palautus sujuu ilman ongelmia ja voimme käsitellä palautuksesi mahdollisimman nopeasti.

Muista ehdottomasti pyytää Postista kuitti palautuksestasi. Tällöin palautuslähetyksesi on mahdollisen katoamistapauksen sattuessa Postin vastuulla. HUOM! Ilman kuittia emme voi ottaa minkäänlaista vastuuta mahdollisesta palautuslähetyksen katoamisesta.

Pestyjä, käytettyjä tai muunneltuja tuotteita ei voi palauttaa/vaihtaa. Pidä siis huoli, että tuotteet ovat uutta vastaavassa kunnossa. Jos tuotteissa on esimerkiksi lemmikkieläimen karvoja, emme voi hyväksyä palautusta/vaihtoa. Palauta tuotteet aina alkuperäisissä pakkauksissa, ja jos kyseessä on useamman tuotteen setti, palauta aina kaikki settiin kuuluvat tuotteet.

 

  • CD:t, LP:t, DVD:t, Bly-ray:t videot, audiokasetit tai ohjelmistot.
  • Suljetuissa pakkauksissa toimitettavat tuotteet, joita ei voi palauttaa terveys-, turvallisuus- tai hygieniasyistä johtuen, mikäli pakkaus on avattu (esim. lävistykset, korvakorut, piilolinssit). Seuraavilla tuotteilla ei ole vaihto-/palautusoikeutta:
  • Liput (esim. konsertit ja festivaalit).
  • Kaupanpäälliset.
  • Omien toiveidesi mukaan valmistetut tai muokatut tuotteet.
  • Alusvaatteet ja uima-asut, mikäli niitä on käytetty. Tuotteita voi sovittaa, mutta ei käyttää. Sovittaminen tulee tehdä niin, etteivät tuotteet likaannu ja niiden hygieenisyys vaarannu.
  • Yllätyssetit/yllätystuotteet - mikäli toimitettavan tuotteen väri, muoto tai muu ominaisuus perustuu sattumanvaraisuuteen, ei tuotteella ole vaihto-/palautusoikeutta, paitsi jos tuote on viallinen.

TÄRKEÄÄ!

  • Tarkasta aina tilaamasi tuotteet (avaa myös mahdolliset pakkaukset) HETI ne vastaanotettuasi. Tällöin voit tehdä välittömästi reklamaation mahdollisista toimitusvirheistä tai hajonneista tuotteista.
  • Sovita tilaamasi vaatteet välittömästi ne vastaanotettuasi.
  • Jos palautat tuotteita maksutavalla Klarna-lasku, teemme muutokset laskullesi palautuksen saatuamme ja saat päivitetyn laskun sähköpostiisi. Maksa tilaus päivitetyn laskun mukaan.
  • Lue vaatteiden hoito-/pesuohjeet huolellisesti ja noudata niitä. Vastoin ohjeita pestyillä tuotteilla ei ole vaihto-/ palautusoikeutta. Löydät vaatteiden pesumerkinnät itse tuotteessa olevasta hoito-ohjeesta ja usein myös tuotteen infosivulta verkkokaupastamme. Mikäli et ole varma mitä merkinnät tarkoittavat tai merkintöjä ei löydy, ota meihin yhteyttä tai etsi lisätietoa internetistä.
  • Älä palauta tuotteita meille esimerkiksi matkahuollon kautta jälkivaatimuksena! Kaikki palautukset tulee tehdä Postin kautta käyttäen yllä kerrottua asiakaspalautusosoitetta, jolloin palautus on sinulle ILMAINEN.
  • Vaihtotilaukset toimitetaan aina normaalina postipakettina (ei kotiinkuljetusta).
  • Mikäli asiakas jättää noutamatta useamman tilauksen, pidätämme oikeuden vaatia tulevista tilauksista etukäteismaksua tai olla enää lähettämättä asiakkaalle tilauksia. Tämä koskee myös noutamattomia tilauksia, joista asiakas on ilmoittanut meille etukäteen.

Mikäli olet eri mieltä palautusehtojen tulkinnasta tilauksesi kohdalla, pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä asiakaspalveluumme. Pyrimme aina ratkaisemaan riitatilanteet molempia osapuolia tyydyttävällä tavalla. Mikäli yhteisymmärrykseen ei päästä, on sinulla mahdollisuus viedä asia kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Tutustu kuluttajariitalautakunnan valituksen teko –ohjeisiin.

Euroopan komissio on 15. helmikuuta 2016 lähtien tarjonnut verkkosovelluksen sellaisten kuluttajariitojen ratkaisemiseen, jotka liittyvät verkossa tehtyihin myynti- tai palvelusopimuksiin Euroopan unionin alueella asuvan kuluttajan ja Euroopan unionin alueella toimivan yrittäjän välillä. OS-alusta löytyy täältä: http://ec.europa.eu/consumers/odr.

8.2 Vapaaehtoinen palautustakuumme

Vaikuttamatta lakisääteiseen peruutusoikeuteesi myönnämme sinulle yhteensä 30 päivän vapaaehtoisen palautustakuun tuotteille, joita myös lakisääteinen peruutusoikeus koskee. Ehtona 30 päivän palautusoikeudelle on, että olet ainoastaan sovittanut tuotetta, vastaavasti kuin myymälässä, ja että palautat tuotteet kokonaisuudessaan alkuperäisessä kunnossa, ehjinä ja vahingoittumattomina, alkuperäisissä myyntipakkauksessa. Vapaaehtoisen palautustakuumme puitteissa maksamme palautuksen kustannukset, kun toimit palautusehtojemme mukaisesti. Löydät ohjeita palautuksen tekemiseen täältä . Lisäksi vapaaehtoiseen palautustakuuseen sovelletaan samoja ehtoja kuin lakisääteiseen peruutusoikeuteen (katso peruutusmenettely edellä), laajennettuna 30 päivään.

9. Koristeaseet

Meillä myynnissä olevien koristeaseiden käsittelyyn sovelletaan Saksan aselainsäädäntöä (Deutsches Waffengesetz). Omistajan on ryhdyttävä vaadittuihin toimenpiteisiin, joilla vältetään tuotteiden häviäminen tai joutuminen valtuuttamattomille kolmansille osapuolille. Muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta valikoimaan kuuluvien koristeaseiden kantaminen julkisesti on kiellettyä. Koristeaseet on tarkoitettu ainoastaan koristekäyttöön ja niiden kaikenlainen väärinkäyttö on ehdottomasti kiellettyä.

10. Lippujen, kuponkien ja lahjakorttien tilaaminen / käyttäminen

10.1 Liput ja kupongit muiden tarjoajien palveluihin

Emme ole verkkokaupassa myytävien tapahtumalippujen tapahtumien järjestäjä. Tilattuihin lippuihin ei sovelleta peruutusoikeutta! Voimme perua lipun oston, jos rikot tapahtuman ehtoja tai yrität kiertää niitä. Peruutus/takaisinveto voidaan suorittaa myös hyvittämällä maksettu summa.

10.2 Lahjakortit / kampanjakoodit

Lahjakortin maksamiseen ei voi käyttää lahjakorttia. Lahjakortteja voi käyttää ainoastaan EMP-sovelluksessa ja verkkosivustoilla, jotka on mainittu kohdassa "Verkkokauppamme". Lahjakortin voi käyttää myös osittain, jos sen käyttäjällä on asiakastili. Lahjakortti on käytettävä kolmen vuoden kuluessa ostovuoden lopusta laskettuna. Tilausta kohden voi käyttää vain yhden kampanjakoodin. Lahjakortin / kampanjakoodin arvoa vastaavaa summaa ei makseta rahana, eikä sitä voi käyttää muiden velkojen maksamiseen. Kampanjakoodin käyttämiselle voi olla vähimmäistilaussumma, joka on täytyttävä ostokerralla. Jos tilauksen arvo myöhemmin pienenee, esim. jos palautat osan tuotteista, kampanjakoodin etu raukeaa.

11. Backstage Clubin osallistumisehdot

11.1 Sopimuksen solmiminen ja jäsenyys

Voit käyttää Backstage Clubin etuja EMP-sovelluksessa ja verkkosivustoilla, jotka on mainittu kohdassa "Verkkokauppamme". Jäsenyys edellyttää EMP:n asiakastiliä. Jäsenyyttä ei voi siirtää toiselle asiakastilille. Asiakas voi hakea jäsenyyttä tilaamalla Backstage Club -jäsenyyden verkkokaupastamme, jolloin vahvistamme tilauksen vastaanoton kohdan 2 mukaisesti. EMP:n vapaaehtoinen palautustakuu ei koske Backstage Clubin jäsenyyttä. Lakimääräinen peruutusoikeus on voimassa.

11.2 Jäsenedut

Verkkokauppaostoksista ei peritä jäseniltä postikulujakuluja. Huomautus: Muut maksut, kuten postiennakkomaksu ja laskutuslisä ovat edelleen voimassa. Vapaaehtoinen palautustakuu laajenee 100 päivään.

11.3 Kesto ja irtisanomisilmoitus

Backstage Clubin jäsenyys on voimassa vähintään sopimuksen solmimishetkellä ilmoitetun kauden. Jos kumpikaan osapuoli ei irtisano jäsenyyttä, jäsenyyttäsi jatketaan automaattisesti vastaavan minimikauden ajan. Kumpi tahansa osapuoli voi irtisanoa jäsenyyden yhden päivän irtisanomisajalla ennen vastaavan jäsenyyskauden loppua. Irtisanominen on mahdollista oman asiakastilin tiedoissa tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme täältä mainituilla yhteydenottotavoilla.

Lisäksi voimme irtisanoa jäsenyyden kolmen kuukauden irtisanomisajalla, jos lopetamme Backstage Club -palvelun tarjoamisen. Voit perua jäsenyytesi ilman ennakkoilmoitusta, mikäli rajoitamme olennaisella tavalla etuja jäsenille, jotka ovat olennainen osa Backstage Clubia. Jos jäsenyytesi tässä tapauksessa päättyy ennen kauden päättymistä, jäsenmaksusi palautetaan sinulle määräsuhteessa. Lisäksi kummallakin osapuolella on oikeus irtisanoa jäsenyys ilman ennakkoilmoitusta hyvästä syystä. Näkemyksemme mukaan hyvä syy on, jos poistat asiakastilisi, teet vilpillisiä tilauksia tai rikot sopimusta törkeällä tavalla. Tässä tapauksessa emme maksa hyvitystä.

11.4 Lahjajäsenyys

Kampanjaedun lahjajäsenyyttä varten voi lunastaa vain kolmas osapuoli. Lahjajäsenyys päättyy automaattisesti kampanjassa kerrotun kauden lopussa, ellei kyseinen kolmas osapuoli ilmoita oman asiakastilinsä tiedoissa tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun tässä mainituilla yhteydenottotavoilla, että hän haluaa jatkaa jäsenyyttä kohdan 11.3 mukaisesti lahjajäsenyyskauden jälkeen.

11.5 Maksut

Backstage Clubin vuosittain maksettava jäsenmaksu on mainittu hinnastossa jäljempänä.

jäljempänä. Perimme jäsenmaksun automaattisesti vuosittain sovittua maksutapaa käyttämällä. Jos maksutapa ei toimi jäsenyyden aikana tai jos maksu jostain muusta syystä hylätään, meillä on oikeus vaihtaa maksutapa toiseen, EMP-asiakastilillä valittuun maksutapaan automaattisesti.

 

11.6 Muutokset osallistumisehtoihin

Meillä on oikeus muuttaa näitä osallistumisehtoja. Jos teemme niin, ilmoitamme sinulle kyseisistä muutoksista etukäteen. Sinulla on kuukausi aikaa kiistää muutokset. Jos et kiistä muutoksia, muutetut osallistumisehdot tulevat voimaan kuukauden kuluttua. Kun ilmoitamme muutoksista, ilmoitamme samalla myös oikeudestasi vastustaa muutoksia ja jäsenyyden päättämisen vaikutuksista.

12. Kaupanpäälliset

Kaupanpäällisten omistusoikeus siirtyy sinulle vasta peruuttamisajan ja vapaaehtoisen palautusjakson (omistusoikeuden säilyminen) päätyttyä. Jos kaupanpäällisiin liittyy minimitilausraja, sillä viitataan yhteen tilaukseen ja sen täytyy tulla täyteen samassa tilauksessa myös silloin, jos käytät lakisääteistä peruutusoikeuttasi tai sopimukseen perustuvaa palautusoikeutta. Jos tilauksesi kokonaisarvo putoaa lakisääteisen peruutusoikeuden tai sopimukseen perustuvan palautusoikeuden käyttämisen seurauksena alle minimitilausrajan, tilaukseen liittyvä kaupanpäällinen on palautettava tuotteiden mukana. Tässä tapauksessa et voi pyytää korvaavaa kaupanpäällistä.

 

13. Jätteiden hävittäminen ja ympäristönsuojelu

Tietoja paristoista ja sähkö- ja elektroniikkalaitteista on tietoja kohdassa "Jätteiden hävittäminen ja ympäristönsuojelu".

14. Toimintaperiaatteet

Verkkokaupallamme on läpäissyt Suomen Varmakauppa Oy:n sertifiointiprosessin ja on oikeutettu käyttämään Luotettava Verkkokauppa -sertifikaattia. Voit lukea tarkemmin astiasta Suomen Varmakauppa Oy:n sivustolta täältä .

 

15. Palveluntarjoajan tunnistus Saksan telemedialain mukaisesti (Section 5 TMG)

Osoite:
E.M.P. Merchandising Handelsgesellschaft mbH
Darmer Esch 70 a
49811 Lingen
Saksa
Postiosoite:
E.M.P. Merchandising Handelsgesellschaft mbH
Postfach
49801 Lingen
Saksa
Suomen asiakaspalvelun yhteystiedot:
Puhelin: 013 788 1800
ma-pe: 10.00 – 16.00 (paitsi pyhäpäivinä)
Sähköposti:asiakaspalvelu@emp.fi
Email: asiakaspalvelu@emp.fi
Suomen palautusosoite:
ASIAKASPALAUTUS
PALAUTUSTUNNUS 614303
EMP.fi
PL 35614303
80101 Joensuu
ALV-tunnus: Saksa: DE 178 881 350
Suomi (Y-Tunnus): 2015966-8
Kaupparekisteri: Kotipaikka Osnabrück, HRB 100299
Johto: Ernst Trapp, Jan Fischer, Stuart Bergen, Antony Harlow, Eric Levin

Verkkovälitteinen riidanratkaisu artiklan 14, pykälän 1 mukaisesti - asetus kuluttajansuojasta: Euroopan komissio tarjoaa verkkovälitteiseen riidanratkaisuun (ODR) alustan, jonka löydät osoitteesta http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Ristiriitojen ratkaisu kuluttajariitalautakunnassa (Kohta 36 VSBG): Emme ole valmiit, emmekä velvollisia osallistumaan riidanratkaisumenettelyyn, ennen kuin kuluttaja vie asian eteenpäin.

16. Muut ehdot

Näihin ehtoihin ja kaikkiin näiden ehtojen mukaisesti solmittuihin kauppasopimuksiin sovelletaan Saksan lainsäädäntöä vaikuttamatta YK:n yleissopimukseen kansainvälisen tavaran kaupasta. Jos yksityisenä loppukuluttajana asut EU:n ulkopuolella, oikeuspaikkana pidetään kotipaikkaamme.
Kiitämme luottamuksestasi ja kiinnostuksestasi yritystämme kohtaan. Asiakaspalvelumme vastaa mielellään mahdollisiin kysymyksiin. Tervetuloa ostoksille EMP-verkkokauppaan.