The Walking Dead – brändi ei tyydy käveleskelyyn
The Walking Dead imperiumpi jatkaa kasvamistaan
Olipa sarjasta mitä mieltä tahansa, sen vaikutusta ei voi väheksyä. Kun muistaa, että koko kakkoskausi kuvattiin maatilalla ja örrimöykyt pidettiin liiterissä budjetin loppumisesta johtuen, on vaikuttavaa huomata, millaisen imperiumin Walking Dead on saavuttanut. Fanituotteiden määrä on huima, eikä kukaan edes pienempien kylien kaduilla katso kummasti, vaikka olisi millainen zombiemättövaatekerrasto päällä. Pelkästään meiltä EMP:ltä löytyy yli 100 toinen toistaan hienompaa Walking Dead tuotetta, joten joku on tehnyt hommansa oikein tuotantoyhtiön päädyssä.Telltalen episodit, valitse tai ole valitsematta
Telltale oli kärppänä ja ryntäsi ensimmäisenä peliapajille, kun Walking Dead alkoi kerätä suosiota, ja ensimmäinen episodiseikkailu ilmestyi jo 2012. Valintojen maailmaan perustuvia pelejä, tai ainakin episodeja, on ilmestynyt sen jälkeen tiuhaan tasaiseen tahtiin, joten selviytyjien ei ole tarvinnut tyytyä katsomaan vanhoja jaksoja. Peli vastaa mukavasti siihen kysymykseen, jonka joku saattaa ehkä nostaa joskus kahvipöydässä esille, jos tulee oikein kiusallisen hiljaista: Mitä sinä tekisit siinä tilanteessa? Kenet pelastaisit ja kenet hylkäisit? Tätä herkua Telltale on luvannut vielä yhden kauden, eli neljäs ja viimeinen Walk 'n Click - setti ilmestyy ensi vuonna. Pari muutakin perinteisempää videopeliviritelmää Walking Deadista on nähty, mutta niiden taso on sellainen, ettei niille uhrata tämän enempää palstatilaa.Next Games ja lisätty todellisuus
Suomi mainittu! Enkä nyt tarkoita seitsemännen kauden vitosjaksoa, jossa Finlandia houkuttelee zombit lähistöltä ja vähän kauempaakin paikalle sulosävelillään. Tämä on jopa isompi juttu, nimittäin supisuomalainen peliyhtiö Next Games valmistelee parhaillaan Pokemon Go:n jalanjäljissä liikkuvaa, lisätyn todellisuuden Walking Dead peliä! Next Games on jo hyvällä valmiilla pohjalla, sillä tiimin edellistä Walking Dead - mobiilipeliä No Man's Landia on ladattu yli 16 miljoonaa kertaa. Tulevasta AR-selviytymisestä on annettu toistaiseksi hyvin, mutta pelkästään yksi (todella päheä) traileri riitti vauhdittamaan yhtiön osakkeet reippaaseen nousukiitoon. Todennäköisesti The Walking Dead: Our Wolrd tulee olemaan seuraava lisätyn todellisuuden hitti, kunhan ikärajojen kanssa kikkailu onnistuu. Lapsiystävällinen Walking Dead tuskin on kenenkään toive, mutta K18 - leima söisi liian ison osan siitä kaikkein potentiaalisimmasta pelaajakunnasta. No Man's Land on K-12, ehkä Our World jatkaa samalla linjalla. Mene ja tiedä, mutta varmaa on se, että The Walking Dead faneille löytyy runsaasti odoteltavaa myös jatkossa.Roskiksen alta - Teemu Michael
The post The Walking Dead – brändi ei tyydy käveleskelyyn appeared first on EMP-blogi.
Kategoriat: Teemu Michael Köngäs pelit leffat-tv-pelit
Tagit: LEFFAT, TV & PELIT TV AMC Next Games pokémon go Rick Grimes The Walking Dead The Walking Dead: Our World Walkers Walking Dead Zombies | Pysyvä linkki