Kaikki arvostelut asiakkaalta Oswald W.
Kirjoitettu: 19 huhtikuuta 2022
Vuosia ollut asiakas, en taida tulevaisuudessa olla enää
En yhtään tyytyväinen. Oon ollut EMPn asiakas vuosia, asiakaspalvelu sekä sivujen toimivuus laskeneet kuin lehmän häntä. Ennen kaikki toimi hienosti, nykyään ei toimi edes sivut. Ei anna muokata ostoskorissa esim maksutapaa tai valita eri toimitusvaihtoehdoista. Olen tästä ollut aspaan yhteydessä, asialle ei ole tehty mitään. Taas olisin ollut tilaamassa, mut ei tuu mistään mitään kun en saa vaihdettua toimituspistettä enkä maksutapaa. Ei onnistu äpissä eikä kännykällä millään selaimella. Tietokoneella ton saa toimiin kikkailemalla. Mä teen nykyään kaikki ostokset mobiililla niin olis aika olennaista, että vuonna 2022 pystyis tilauksen tekeen kännykällä. Ekan kerran kun olin aspaan yhteydessä, tää jopa kehtas vänistä mulle että "no etkö ny vois tehdä tilausta vaa sillä toimitustavalla joka siin on automaattisesti". No, en voi. Kyl pitää pystyä käyttään sivuja kerta ennenkin on toimineet. Asiakkaalla voi myös olla esim liikuntarajoite jonka takia haluaa valita nimenomaan kotiinkuljetuksen tuotteille. En ymmärrä miksei asiakaspalvelussa kuunnella asiakasta ja puututa sivujen toimimattomuuteen. Mä en tilais täältä enää mitään, mut tavallaan "pakko" kun en halua että mun BSC jäsenyys menee hukkaan kerta siitä maksoin jo. Jos olisin tiennyt että EMPn toiminta on mennyt näin huonoksi, en olisi tilannut jäsenyyttä enää ollenkaan. Ennen tosiaan kaikki toimi hienosti ja asiakasta kuunneltiin, ei enää. Ihan aunarista myös toi että nykyään BSC jäsenyys pitää peruuttaa ettei uusiudu automaattisesti, huoh...