FAQ Palautukset

Pahoittelut, ettei saamasi tuote vastanut odotuksia.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin sovimme kanssasi tilanteen korjaamisesta. Ota valmiiksi esille tilausnumero, tuotenumero ja pari selkeää kuvaa tuotteen vahingoista/vioista.

Voit palauttaa tuotteita 30 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta laskien. Jos olet Backstage Club -jäsen, sinulla on käytössäsi pidennetty 100 päivän palautusoikeus.

Voit tehdä palautuksen helposti palautuspalvelussamme

Seuraa palautuspalvelun ohjeita, niin palautus on sinulle maksuton. Pääset kirjautumaan palautuspalveluun tilausnumerolla ja postinumerolla.

Ohjeet palautuksen tekemistä varten lähetetään aina myös sähköpostiin tilauksen lunastamisen jälkeen.

Lisätietoa löydät palautusehdoistamme.

Jos sinulla on jotain kysyttävää, ot ayhteyttä asiakaspalveluumme.

Olemme pahoillamme, että olet saanut vahingoittuneen tai viallisen tuotteen. Voit tietenkin palauttaa tuotteen meille takaisin lakiperusteisen palautusajan puitteissa.

Löydät ohjeet palautuksen tekemiseen kohdasta 'Miten lähetän tuotteen takaisin?'.

Mikäli olet epävarma siitä, onko tuotteella palautusoikeus tai mikäli haluat keskustella tuotteen korjaamisesta esimerkiksi paikallisen liikkeen toimesta, ota yhteyttä.asiakaspalveluumme.

Valitettavasti tämä ei ole mahdollista. Kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi, hyvitetään palautuksen summa alkuperäiselle maksutavallesi.

Olet tietenkin tervetullut tekemään uuden tilauksen haluamallesi tuotteelle verkkokaupastamme.

Mikäli mahdollista, palautamme rahat takaisin samalla maksutavalla, millä tilaus on alunperin maksettu. Joillakin maksutavoilla tämä ei kuitenkaan ole mahdollista (esim. verkkopankkimaksu ja postiennakko) ja tässä tapauksessa palautamme rahat asiakkaan pankkitilille. Tilinumero ilmoitetaan palautuspalvelussamme palautuksen kirjaamisen yhteydessä. Tarvittaessa voit ilmoittaa sen myös asiakaspalvelumme kautta.

Jos käytit tilauksesi maksamiseen lahjakorttia, lataamme hyvityksen takaisin samalle lahjakortille. Voit käyttää sen uudelleen seuraavan tilauksesi yhteydessä.

Pahoittelut, että lähetimme sinulle väärän tuotteen/tuotteita.

Voit palauttaa tuotteet/tuotteet meille takaisin maksutta palautuspalvelumme kautta. Valitse tuote/tuotteet ja valitse palautuksen syyksi ""Toimitettu tuote oli väärä"".

Hyvitämme tuotteen/tuotteiden arvon takaisin alkuperäiselle maksutavalle heti, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi.

Huomioithan, että tuotteiden vaihtaminen toisiin tuotteisiin ei ole mahdollista palautuspalvelun kautta. Jos haluat tehdä uuden tilauksen oikeille tuotteille, voit tehdä konaan uuden tilauksen verkkokaupastamme. Tarvittaessa voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Kyllä! Heti kun palautuksesi on käsitelty, saat siitä vahvistuksen sähköpostitse. Hyvitys maksetaan sinulle mahdollisimman pian sen jälkeen.

Huomaa: Jos tuote saapuu käytettynä, likaisena, karvaisena, vahingoittuneena tai muuten myyntiin kelpaamattomassa kunnossa, otamme sinuun yhteyttä ja keskustelemme palautuksen tilanteesta kanssasi.

Maksamme hyvitykset takaisin normaalisti 2–3 arkipäivän kuluessa palautuksen käsittelystä laskien.

Joillakin maksutavoilla (esim. verkkopankkimaksu ja postiennakko) hyvitys maksetaan asiakkaan pankkitilille tilisiirtona ja tässä tapauksessa hyvityksen maksamisessa voi kestää pidempään. 

Jos et ole saanut hyvitystäsi tämän ajan kuluessa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin selvitämme mikä on tilanne.

Tähän voi olla useita syitä:

- Tilausta ei noudettu Postin noutopisteestä tai pakettiautomaatista noutoajan kuluessa.

- Paketti on vaurioitunut kuljetuksen aikana.

- Toimitusosoite oli epätäydellinen tai virheellinen.

- Paketti hylättiin toimituksen yhteydessä.

Ymmärrämme, että tilanne on turhauttava. Käsittelemme meille palautuvan tilauksesi mahdollisimman pian ja hyvitämme sinulle rahasi takaisin.

Jos haluat edelleen tilata tuotteet, voit tehdä niille uuden tilauksen. Tarkista vielä yhteystietosi ja toimitusosoitteesi varmistaaksesi, että kaikki on varmasti kunnossa.

Ota tarvittaessa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Pahoittelut tapahtuneesta! Tilauksesi kohdalla on todennäköisesti tapahtunut jokin seuraavista:

- Olemme ehkä lähettäneet tilauksesi useammassa paketissa. Tarkasta onko sinulle tulossa muita paketteja.
- Tuote ei kenties ole enää saatavilla. Tarkista sähköpostisi (mukaan lukien roskapostikansiosi) nähdäksesi, olemmeko olleet sinuun yhteydessä asian tiimoilta.

Jos kumpikaan edellä mainituista ei päde, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin selvitämme asian.