FAQ Palautukset

Voit palauttaa tuotteita 30 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta laskien. Jos olet Backstage Club -jäsen, sinulla on käytössäsi 100 päivän palautusoikeus.

Olemme pahoillamme, että olet saanut vahingoittuneen tai viallisen tuotteen. Voit tietenkin palauttaa tuotteen meille takaisin lakiperusteisen palautusajan puitteissa.

Löydät ohjeet palautuksen tekemiseen kohdasta 'Miten lähetän tuotteen takaisin?'.

Mikäli olet epävarma siitä, onko tuotteella palautusoikeus tai mikäli haluat keskustella tuotteen korjaamisesta esimerkiksi paikallisen liikkeen toimesta, ota yhteyttä.asiakaspalveluumme.

Vaihe 1
Jos haluat vaihtaa/palauttaa tuotteita, ota esiin saamasi palautuskaavake. Voit tulostaa palautuskaavakkeen myös vaiheesta 2. löytyvän linkin kautta.

 

Vaihe 2
Kirjoita palautuskaavakkeeseen palautettavien tuotteiden tiedot. Jos haluat palautettavien tuotteiden tilalle toisia kokoja, muista kertoa haluamasi korvaavat koot.

Mikäli sinulla ei ole palautuskaavaketta tallessa, voit tulostaa sen täältä.

Jos et voi tulostaa uutta palautuskaavaketta, voit kirjoittaa asiakasnumerosi ja yhteystietosi sekä palautettavien tuotteiden tiedot (tuotenumero, tuotteen nimi ja koko) ja muut palautuksen käsittelyyn tarvittavat tiedot tyhjälle paperilapulle.

 

Vaihe 3
Laita palautuskaavake ja palautettavat tuotteet palautuslähetyksesi sisään ja sulje lähetys huolellisesti.

 

Vaihe 4
Kirjoita palautuslähetyksen päälle alla kerrottu asiakaspalautusosoite, niin palauttaminen on sinulle ilmaista, ja vie palautuslähetys sen jälkeen lähimpään postiin.

ASIAKASPALAUTUS
PALAUTUSTUNNUS 614303
EMP.fi
PL 35
80101 Joensuu

Voit halutessasi vaihtaa palautetun tuotteen myös toiseen tuotteeseen.
Vaihtaminen ja palauttaminen on asiakkaille ilmaista, joten et joudu maksamaan toimituskuluja uudestaan.
Mikäli mahdollista, palautamme rahat takaisin samalla maksutavalla, millä tilaus on alunperin maksettu. Joillakin maksutavoilla tämä ei kuitenkaan ole mahdollista ja tässä tapauksessa palautamme rahat asiakkaan pankkitilille. Mikäli meillä ei ole tiedossa asiakkaan tilitietoja, palautustenkäsittelijä ottaa asiakkaaseen yhteyttä. Jos käytit tilauksesi maksamiseen lahjakorttia, lataamme hyvityksen takaisin lahjakortille. Voit käyttää sen uudelleen seuraavan tilauksesi yhteydessä.
Etkö ole vielä saanut hyvitystä palautuksestasi? Sinun tulisi saada hyvitys 3-5 arkipäivän kuluessa palautuksen käsittelystä laskettuna. Jos näin ei ole tapahtunut, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme selvittää asian niin pian kuin mahdollista.