FAQ Palautukset
Olemme pahoillamme, että olet saanut vahingoittuneen tai viallisen tuotteen. Voit tietenkin palauttaa tuotteen meille takaisin lakiperusteisen palautusajan puitteissa.
Löydät ohjeet palautuksen tekemiseen kohdasta 'Miten lähetän tuotteen takaisin?'.
Mikäli olet epävarma siitä, onko tuotteella palautusoikeus tai mikäli haluat keskustella tuotteen korjaamisesta esimerkiksi paikallisen liikkeen toimesta, ota yhteyttä.asiakaspalveluumme.
Jos haluat palauttaa tuotteita, mene osoitteeseen www.emp.fi/retoure. Rekisteröi palautuksesi palautuspalvelun kautta. Seuraa palautuspalvelun ohjeita, niin palautus on sinulle maksuton.
Voit palauttaa tuotteen ja tarvittaessa tehdä haluamillesi tuotteille kokonaan uuden tilauksen verkkokaupassa. Uuden tilauksen lähettämisestä veloitetaan normaalit postikulut.
Kun palautuksesi on vastaanotettu, maksetaan hyvitys PayPal-tilillesi tai luottokortillesi 3-5 arkipäivän sisällä. Klarna-maksutavalla tehtyihin tilauksiin hyvitys kirjataan automaattisesti Klarnan järjestelmään ja saat Klarnalta päivitetyn laskun. Muissa tapauksissa asiakaspalvelumme ottaa sinuun tarvittaessa yhteyttä hyvityksen tiimoilta.