FAQ Palautukset
Jos haluat palauttaa tuotteita, mene osoitteeseen www.emp.fi/retoure ja rekisteröi palautuksesi palautuspalvelun kautta. Seuraa palautuspalvelun ohjeita, niin palautus on sinulle maksuton. Pääset kirjautumaan palautussivulle tilausnumerollasi ja toimitusosoitteen postinumerolla . Huomioithan, että esimerkiksi pakettiautomaateilla on omat postinumeronsa. Ohjeet palautuksen tekemistä varten lähetetään aina myös sähköpostiin tilauksen lunastamisen jälkeen.
Mikäli olet tehnyt tilauksen kirjautumatta asiakastiliin (Pikatilaus), myös palautus tulee ilmoittaa asiakastiliin kirjautumatta.
Lähetä palautus Postin kautta palautusosoitteeseemme:
Asiakaspalautus
Palautustunnus 614303
EMP.fi
PL 35
80101 Joensuu
Olemme pahoillamme, että olet saanut vahingoittuneen tai viallisen tuotteen. Voit tietenkin palauttaa tuotteen meille takaisin lakiperusteisen palautusajan puitteissa.
Löydät ohjeet palautuksen tekemiseen kohdasta 'Miten lähetän tuotteen takaisin?'.
Mikäli olet epävarma siitä, onko tuotteella palautusoikeus tai mikäli haluat keskustella tuotteen korjaamisesta esimerkiksi paikallisen liikkeen toimesta, ota yhteyttä.asiakaspalveluumme.