FAQ Palautukset
Olemme pahoillamme, että olet saanut vahingoittuneen tai viallisen tuotteen. Voit tietenkin palauttaa tuotteen meille takaisin lakiperusteisen palautusajan puitteissa.
Löydät ohjeet palautuksen tekemiseen kohdasta 'Miten lähetän tuotteen takaisin?'.
Mikäli olet epävarma siitä, onko tuotteella palautusoikeus tai mikäli haluat keskustella tuotteen korjaamisesta esimerkiksi paikallisen liikkeen toimesta, ota yhteyttä.asiakaspalveluumme.
Vaihe 1
Jos haluat vaihtaa/palauttaa tuotteita, ota esiin saamasi palautuskaavake. Voit tulostaa palautuskaavakkeen myös vaiheesta 2. löytyvän linkin kautta.
Vaihe 2
Kirjoita palautuskaavakkeeseen palautettavien tuotteiden tiedot. Jos haluat palautettavien tuotteiden tilalle toisia kokoja, muista kertoa haluamasi korvaavat koot.
Mikäli sinulla ei ole palautuskaavaketta tallessa, voit tulostaa sen täältä.
Jos et voi tulostaa uutta palautuskaavaketta, voit kirjoittaa asiakasnumerosi ja yhteystietosi sekä palautettavien tuotteiden tiedot (tuotenumero, tuotteen nimi ja koko) ja muut palautuksen käsittelyyn tarvittavat tiedot tyhjälle paperilapulle.
Vaihe 3
Laita palautuskaavake ja palautettavat tuotteet palautuslähetyksesi sisään ja sulje lähetys huolellisesti.
Vaihe 4
Kirjoita palautuslähetyksen päälle alla kerrottu asiakaspalautusosoite, niin palauttaminen on sinulle ilmaista, ja vie palautuslähetys sen jälkeen lähimpään postiin.
ASIAKASPALAUTUS
PALAUTUSTUNNUS 614303
EMP.fi
PL 35
80101 Joensuu
Kun palautuksesi on vastaanotettu, maksetaan hyvitys PayPal-tilillesi tai luottokortillesi 3-5 arkipäivän sisällä. Klarna-maksutavalla tehtyihin tilauksiin hyvitys kirjataan automaattisesti Klarnan järjestelmään ja saat Klarnalta päivitetyn laskun. Muissa tapauksissa asiakaspalvelumme ottaa sinuun tarvittaessa yhteyttä hyvityksen tiimoilta.
Ota huomioon seuraavat asiat:
• Mikäli teit vaihtotilauksen (vaihdoit tilaamasi tuotteen toiseen kokoon tai kokonaan toiseen tuotteeseen) maksetaan mahdollinen hyvitys pankkitilillesi, sillä uutta tilausta ei valitettavasti pystytä enää yhdistämään alkuperäisen tilauksen maksuun. Pyydämme sinulta tilitiedot hyvityksen maksamista varten.
• Jotkut tuotteet (esim. kengät ja nahkaiset tuotteet) lähetetään erillisestä varastosta ja valitettavasti niiden osalta hyvitysprosessi kestään hieman kauemmin.