FAQ Toimitus
Pahoittelut tapahtuneesta! Tilauksesi kohdalla on todennäköisesti tapahtunut jokin seuraavista:
- Olemme ehkä lähettäneet tilauksesi useammassa paketissa. Tarkasta onko sinulle tulossa muita paketteja.
- Tuote ei kenties ole enää saatavilla. Tarkista sähköpostisi (mukaan lukien roskapostikansiosi) nähdäksesi, olemmeko olleet sinuun yhteydessä asian tiimoilta.
Jos kumpikaan edellä mainituista ei päde, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin selvitämme asian.
Löydät yleiskatsauksen tilauksistasi ja niiden tilanteesta verkkokaupan asiakastilisi kohdasta "Tilaukset".
Jos tilausvahvistuksessasi on kerrottu, että kaikki tilaamasi tuotteet ovat varastossa, postitetaan tilauksesi normaalisti heti tilauksen tekemistä seuraavana arkipäivänä.
Heti kun tilauksesi on postitettu, lähetämme sinulle sähköpostitse postitusvahvistuksen, josta löydät tiedot tilauksesi toimituksen seuraamiseen.
Pyrimme aina mahdollisimman nopeaan tilausten toimitukseen. Harvinaisissa tapauksissa voi esiintyä toimitusviiveitä – esimerkiksi kiireaikoina (joulu) tai jos varastokirjanpidossa on jokin virhe.
Valitettavasti muutoksia on mahdollista tehdä vain tilauksiin, joiden kaikki tuotteet eivät ole heti saatavilla. Nopean toimitusprosessimme ansiosta tilaukset lähetetään pakattavaksi välittömästi tilauksen tekemisen jälkeen, eikä tässä vaiheessa ole enää mahdollista tehdä muutoksia tilaukseen. Ota tarvittaessa yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalveluumme.
Kyllä. Voit valita kassalla tilauksellesi haluamasi toimitusosoitteen ja/tai valita antamasi postinumeron perusteella minkä tahansa haluamasi Postin noutopisteen tai pakettiautomaatin.
Postikulut ovat 8,49 € / tilaus.
Lisäpalveluiden hinnat ovat:
- Kotiinkuljetus = 5 €
- Postiennakkomaksu = 3,50 €
Jos olet Backstage Club -jäsen, sinun ei tarvitse maksaa lainkaan postikuluja, sillä saat KAIKKI tilauksesi ILMAN POSTIKULUJA ja maksat ainoastaan mahdollisista lisäpalveluista.
Olemme pahoillamme, että olet saanut vahingoittuneen tai viallisen tuotteen.
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin sovimme kanssasi tilanteen korjaamisesta. Ota valmiiksi esille tilausnumero, tuotenumero ja pari selkeää kuvaa tuotteen vahingoista/vioista.
Pahoittelut, että lähetimme sinulle väärän tuotteen/tuotteita.
Voit palauttaa tuotteet/tuotteet meille takaisin maksutta palautuspalvelumme kautta. Valitse tuote/tuotteet ja valitse palautuksen syyksi "Toimitettu tuote oli väärä".
Hyvitämme tuotteen/tuotteiden arvon takaisin alkuperäiselle maksutavalle heti, kun olemme vastaanottaneet palautetuksesi.
Huomioithan, että tuotteiden vaihtaminen toisiin tuotteisiin ei ole mahdollista palautuspalvelun kautta. Jos haluat tehdä uuden tilauksen oikeille tuotteille, voit tehdä konaan uuden tilauksen verkkokaupastamme. Tarvittaessa voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme.
Nopean tilausten käsittelyn ja pakkaamisen vuoksi tilauksesi lähetetään pakattavaksi heti, kun tilaus on tehty. Tässä vaiheessa tilauksiin ei voida enää valitettavasti tehdä muutoksia.
Tähän voi olla useita syitä:
- Tilausta ei noudettu Postin noutopisteestä tai pakettiautomaatista noutoajan kuluessa.
- Paketti on vaurioitunut kuljetuksen aikana.
- Toimitusosoite oli epätäydellinen tai virheellinen.
- Paketti hylättiin toimituksen yhteydessä.
Ymmärrämme, että tilanne on turhauttava. Käsittelemme meille palautuvan tilauksesi mahdollisimman pian ja hyvitämme sinulle rahasi takaisin.
Jos haluat edelleen tilata tuotteet, voit tehdä niille uuden tilauksen. Tarkista vielä yhteystietosi ja toimitusosoitteesi varmistaaksesi, että kaikki on varmasti kunnossa.
Ota tarvittaessa yhteyttä asiakaspalveluumme.