FAQ Tilaaminen

Voit tehdä tilauksia milloin tahansa verkkokaupastamme. Asiakaspalvelumme ottaa kuitenkin mielellään tilauksesi vastaan myös puhelimitse tai kirjallisena, kuten sähköpostitse tai postitse. Puhelintilauksissa ja kirjallisissa tilauksissa maksutapoina on käytettävissä vain postiennakko ja luottokortti.

Voit tarkistaa tilauksesi tilanteen asiakastilisi 'tilaukset'-kohdasta. Jos teit tilauksen pikatilauksena (ilman asiakastilille kirjautumista), niin tämä palvelu ei valitettavasti ole saatavilla. Saat joka tapauksessa vahvistuksen sähköpostiisi, heti kun tilauksesi on postitettu.

Pyrimme postittamaan tilaukset mahdollisimman nopeasti, joten tilauksen peruminen on monesti hankalaa. Voit kuitenkin ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme ja pyytää tilauksen perumista. Mikäli tilauksesi on jo postitettu, voit olla noutamatta pakettia (ilmoita tästä meille sähköpostitse tai kirjeellä postitse) tai lähettää sen takaisin 30 päivän sisällä vastaanottamisesta. Jos olet Backstage Clubin jäsen, sinulla on 100 päivää aikaa palauttaa tilauksesi.

 Valitettavasti muutoksia on mahdollista tehdä vain tilauksiin, joiden kaikki tuotteet eivät ole heti saatavilla. Nopean toimitusprosessimme ansiosta tilaukset lähetetään pakattavaksi välittömästi tilauksen tekemisen jälkeen, eikä tässä vaiheessa ole enää mahdollista tehdä muutoksia tilaukseen. Ota tarvittaessa yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalveluumme.