FAQ Tilaaminen

Voit tehdä tilauksia verkkokaupastamme milloin tahansa. Asiakaspalvelumme ottaa kuitenkin mielellään tilauksesi vastaan myös puhelimitse tai kirjallisena, kuten sähköpostitse tai postitse. Puhelintilauksissa ja kirjallisissa tilauksissa maksutapoina on saatavilla vain postiennakko, tilisiirto ja luottokortti.

Voit tarkistaa tilauksesi tilanteen asiakastilisi 'tilaukset'-kohdasta. Jos teit tilauksen pikatilauksena (ilman asiakastilille kirjautumista), niin tämä palvelu ei valitettavasti ole saatavilla. Saat joka tapauksessa vahvistuksen sähköpostiisi, heti kun tilauksesi on postitettu.

Pyrimme postittamaan tilaukset mahdollisimman nopeasti, joten tilauksen peruminen on monesti hankalaa. Voit kuitenkin ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme ja pyytää tilauksen perumista. Mikäli tilauksesi on jo postitettu, voit olla noutamatta pakettia (ilmoita tästä meille sähköpostitse tai kirjeellä postitse) tai lähettää sen takaisin 30 päivän sisällä vastaanottamisesta. Jos olet Backstage Clubin jäsen, sinulla on 100 päivää aikaa palauttaa tilauksesi.

Valitettavasti muutoksia on mahdollista tehdä vain tilisiirrolla maksettaviin tilauksiin sekä tilauksiin, joiden kaikki tuotteet eivät ole heti saatavilla. Ota tarvittaessa yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalveluumme. Nopean toimitusprosessimme ansiosta tilaukset lähetetään pakattavaksi välittömästi tilauksen tekemisen jälkeen. Tässä vaiheessa ei ole enää mahdollista tehdä tilaukseen muutoksia.