FAQ Tilaaminen

Pahoittelut, että lähetimme sinulle väärän tuotteen/tuotteita.

Voit palauttaa tuotteet/tuotteet meille takaisin maksutta palautuspalvelumme kautta. Valitse tuote/tuotteet ja valitse palautuksen syyksi "Toimitettu tuote oli väärä".

Hyvitämme tuotteen/tuotteiden arvon takaisin alkuperäiselle maksutavalle heti, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi.  

Huomioithan, että tuotteiden vaihtaminen toisiin tuotteisiin ei ole mahdollista palautuspalvelun kautta. Jos haluat tehdä uuden tilauksen oikeille tuotteille, voit tehdä konaan uuden tilauksen verkkokaupastamme. Tarvittaessa voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Pahoittelut tapahtuneesta! Tilauksesi kohdalla on todennäköisesti tapahtunut jokin seuraavista:

- Olemme ehkä lähettäneet tilauksesi useammassa paketissa. Tarkasta onko sinulle tulossa muita paketteja.

- Tuote ei kenties ole enää saatavilla. Tarkista sähköpostisi (mukaan lukien roskapostikansiosi) nähdäksesi, olemmeko olleet sinuun yhteydessä asian tiimoilta.

Jos kumpikaan edellä mainituista ei päde, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin selvitämme asian.

Voit tehdä tilauksia milloin tahansa verkkokaupastamme.

Asiakaspalvelumme ottaa kuitenkin mielellään tilauksesi vastaan myös puhelimitse tai kirjallisena, kuten sähköpostitse tai postitse.

Puhelintilauksissa ja kirjallisissa tilauksissa maksutapana on käytettävissä vain postiennakko.

Löydät yleiskatsauksen tilauksistasi verkkokaupan asiakastilisi kohdasta "Tilaukset".

Jos tilausvahvistuksessasi on kerrottu, että kaikki tilaamasi tuotteet ovat varastossa, postitetaan tilauksesi normaalisti heti tilauksen tekemistä seuraavana arkipäivänä.

Heti kun tilauksesi on postitettu, lähetämme sinulle sähköpostitse postitusvahvistuksen, josta löydät tiedot tilauksesi toimituksen seuraamiseen.

Harvinaisissa tapauksissa voi esiintyä toimitusviiveitä – esimerkiksi kiireaikoina (joulu) tai jos varastokirjanpidossa on jokin virhe.

Jos tilauksesi ei ole saapunut arvioituun toimituspäivään mennessä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Pyrimme postittamaan tilaukset mahdollisimman nopeasti, joten tilauksen peruminen on yleensä hankalaa.

Voit kuitenkin ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme ja pyytää tilauksen perumista, niin tarkastamme onko se mahdollista.

Mikäli tilauksesi on jo postitettu, voit jättää paketin noutamatta (ilmoita tästä meille sähköpostitse, chat-palvelumme kautta, puhelimitse tai kirjeellä) tai lähettää sen takaisin 30 päivän sisällä vastaanottamisesta. Jos olet Backstage Clubin jäsen, sinulla on 100 päivää aikaa palauttaa tilauksesi.

OVH (ohjevähittäishinta) on hinta, jolla hyödykkeen (= tuotteen) valmistaja tai muu toimitusketjun osapuoli suosittelee vähittäiskaupan myyvän tuotteen asiakkailleen.

Tähän voi olla monia eri ​​syitä.

- Tarkista, olemmeko lähettäneet sinulle sähköpostiviestin (tarkista myös roskapostikansiosi), jossa kerrotaan, että tuotetta ei voida enää toimittaa.
- On mahdollista, että meillä oli vaikeuksia tilauksesi maksun vahvistamisessa.

Mutta ei huolta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkastetaan tilanne ja tehdään tilaus mahdollisuuksien mukaan uudestaan!