UKK (usein kysytyt kysymykset)

Backstage Club

Kuinka aktivoin itselleni tilaamani Backstage Club -jäsenyyden?

Backstage Club -jäsenyys aktivoituu automaattisesti heti tilauksen tekemisen yhteydessä, joten kaikki jäsenedut ovat käytössäsi heti tilaushetkestä lähtien. Sinun ei siis tarvitse aktivoida jäsenyyttäsi erikseen.

Kuinka aktivoin lahjaksi saamani Backstage Club -jäsenyyden?

Kirjaudu verkkokaupan asiakastilillesi ja paina sivun yläreunassa olevaa BSC-nappia (BSC = Backstage Club). Klikkaa sivulta löytyvää ”Lunasta Backstage Club –lahjasi” –nappia, anna saamastasi lahjaboksista löytyvä lahjakoodi ja paina ”Käytä nyt” –nappia. Kaikki jäsenedut ovat käytössäsi heti kun olet aktivoinut jäsenyytesi!

Kun tilaan Backstage Club –jäsenyyden, joudunko maksamaan jäsenyyspaketista postikulut?


Et! Kun tilaat Backstage Club –jäsenyyden saat tilauksen automaattisesti ilman postikuluja. Voit halutessasi tilata samassa tilauksessa myös muita tuotteita niin paljon kuin haluat ja tilaus toimitetaan edelleen ilman postikuluja.

Kuinka kauan jäsenyyteni on voimassa?

365 päivää, eli yhden vuoden ajan. Karkausvuonna (tietenkin) 366 päivää.

Entä jos haluan jatkaa jäsenyyttä vuoden jälkeen?

Maksutavoilla luottokortti, Klarna-lasku ja PayPal, Backstage Club –jäsenyytesi uusitaan automaattisesti edellisen jäsenyyskauden päätyttyä. Maksutavalla verkkopankki, voit uusia jäseyytesi verkkokaupassamme jäsenyyskauden päätyttyä. Voit hallinnoida jäsenyyttäsi kirjautumalla asiakastilillesi ja valitsemalla linkin ”Hallinnoi Backstage Club -jäsenyyttäsi”.

Miten pitkään tämä palvelu on tarjolla?

Emme tietenkään voi sanoa, että palvelu olisi tarjolla ikuisesti, mutta ainakin tällä hetkellä sitä on tarkoitus jatkaa pitkälle tulevaisuuteen.

Voinko tehdä tilauksia puhelimitse?

Et. Backstage Club on käytössä vain verkkokaupan kautta tehtävissä tilauksissa.

Voinko siirtää Backstage Club –jäsenyyteni toiselle henkilölle?

Et. Jäsenyys on henkilökohtainen ja sidottu asiakastiliisi.

Maksaminen

Lahjakortin käyttäminen:
Lisää tuotteet aivan normaalisti mukaan tilaukseesi, siirry ostoskoriisi ja klikkaa ”Siirry kassalle” –nappia. Voit käyttää lahjakortin kassalla kohdassa ”Maksutavat”. Lahjakortin arvo vähennetään tilauksen kokonaissummasta.

Mikäli teet tilauksen puhelimitse, kirjeitse tai sähköpostitse, kerro lahjakorttikoodi meille tilauksen yhteydessä ja pyydä meitä käyttämään se tilauksesi maksuna. Syötämme sen manuaalisesti mukaan tilaukseesi ja lahjakortin arvo vähennetään tilauksen kokonaissummasta.

HUOM!
Mikäli lahjakortin arvo ei riitä tilauksen maksuun kokonaisuudessaan, veloitetaan loppusumma tilaajan valitsemalla maksutavalla. Tilauksen yhteydessä voidaan käyttää myös useampi lahjakortti. Lisää kortit yksi kerrallaan mukaan tilaukseen. Mikäli lahjakortin arvo on suurempi kuin tilauksen loppusumma, johon se käytetään, voit käyttää lahjakortin jäljelle jäävän arvon toisessa tilauksessa. Jäljelle jäävä arvo on käytettävissä samalla, alkuperäisellä lahjakorttikoodilla. Lahjakortin arvoa tai osaa siitä ei voi lunastaa rahana.

Mitkä maksutavat ovat käytössä?

Tietoa käytettävissä olevista maksutavoista, postikuluista sekä maksutapojen mahdollisista lisäkuluista löydät täältä. Valitettavasti shekillä maksaminen ei ole mahdollista.

Kuinka PayPal:lla maksaminen toimii? Mikä on PayPal?

Paypal on online-maksupalvelu, jolla voit maksaa verkkokaupoissa turvallisesti, helposti ja nopeasti - kaiken lisäksi ilman mitään lisäkuluja.

Turvallinen: Pankki- tai luottokorttitietosi tallennetaan ainoastaan PayPal:iin. Tämä takaa sen, ettei tietojasi lähetetä mihinkään muualle, kun ostat jotakin verkkokaupasta.

Helppo: Maksuun tarvitaan vain kaksi klikkausta, koska pääset käsiksi pankki- tai luottokorttitietoihisi, jotka olet tallentanut PayPal:iin sen sijaan, että syöttäisit tietosi joka ostokerralla uudestaan.

Nopea: Paypal-maksut kirjautuvat nopeasti. Tämän ansiosta voimme lähettää tilauksesi nopeasti, jolloin myös sinä saat tilauksesi aikaisemmin.

Etkö ole vielä PayPal:n käyttäjä?

Rekisteröidy nyt ja käytä PayPal:ia vaikka heti:

  • Luo PayPal-käyttäjätili PayPal:in verkkosivuilla.
  • Lisää pankki- tai luottokorttitietosi PayPal-tiliisi.
  • Nyt olet valmis maksamaan PayPal:lla!

Postittaminen

Paljonko toimitus maksaa?

Postikulut vaihtelevat hieman maksutavasta riippuen. Katso tiedot maksutavoista ja postikuluista täältä.

Kuinka tilaukseni toimitetaan?

Toimitukset Suomeen hoitaa Suomen Posti. Tilaukset postitetaan Saksan päävarastoltamme laivalla Helsinkiin, josta Posti jakelee ne eteenpäin asiakkaillemme. Normaali toimitusaikamme on 3-5 arkipäivää tilauksen postituksesta laskien.

Missä on tilaukseni?

Kun tilauksesi saapuu Suomeen voit seurata sen kulkua Postin sivuilta tilauksesi yhteydessä sinulle annetulla seurantakoodilla. Seurantakoodin saat postitusvahvistuksessa, joka lähetetään sähköpostiisi heti kun tilauksesi on postitettu.

Jos tilauksesi toimitus kestää mielestäsi liian kauan, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, niin selvitämme missä tilauksesi viipyy.

Tarkasta aina tilaamasi tuotteet (avaa myös mahdolliset pakkaukset) heti ne vastaanotettuasi. Tämä kannattaa tehdä jo heti Postissa, sillä tällöin voit tehdä reklamaation mahdollisista toimitusvirheistä tai hajonneista tuotteista.

Palautukset

Voinko vaihtaa/palauttaa tilaamiani tuotteita?

Kyllä! Sinulla on oikeus perua tilauksesi, vaihtaa tuotteita korvaaviin tuotteisiin tai palauttaa tuotteita ilman erillistä syytä 30 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta laskien. Vaihtaminen ja palauttaminen on sinulle maksutonta, kun toimit palautusehtojemme mukaisesti.

Jos haluat vaihtaa palauttamiasi tuotteita korvaaviin tuotteisiin, toimitamme vaihtotuotteet sinulle veloituksetta. Mikäli haluat palauttamistasi tuotteista rahasi takaisin, maksamme hyvityksen tilillesi edelleen normaalisti 2-4 arkipäivän sisällä palautuksen vastaanottamisesta laskien.

Mikäli jätät tilauksesi kokonaan noutamatta, tulee sinun ilmoittaa siitä meille sähköpostitse tai kirjeellä postitse. Jos siis teet tilauksen, etkä syystä tai toisesta voi sitä käydä postista hakemassa, muista ilmoittaa siitä meille!

Mitä teen kun tilaamani tuote ei sovi minulle?

Katso tarkemmat tiedot vaihdoista ja palautuksista täältä.

Kuinka nopeasti vaihtoni / palautukseni käsitellään?

Käsittelemme palautuksia päivittäin (arkipäivisin) ja yleensä saapunut palautus käsitellään kahden arkipäivän kuluessa sen saapumisesta. Sesonkiaikoina, esimerkiksi kuvastojen julkaisun ja joulun aikaan, palautusten käsittely saattaa kestää hieman tavallista kauemmin. Jos vaihdoit palauttamasi tuotteet uusiin, korvaaviin tuotteisiin, postitamme sinulle uudet tuotteet ja lähetyksen toimitusaika on 3-5 arkipäivää postituksesta laskien. Jos haluat että maksamme palauttamiesi tuotteiden arvon sinulle takaisin, maksu suoritetaan yleensä 2-4 arkipäivän sisällä palautuksen käsittelystä laskien.

Mitä teen jos tuote saapuu vaurioituneena?

Älä missään tapauksessa lunasta vaurioituneita lähetyksiä. (esim. auennut / rikkoontunut pakkaus jne.). Kun noudat tilauksesi postista, varmistu ensimmäiseksi, että lähetyspakkaus on vaurioitumaton. Jos pakkauksessa on vaurioita tai merkkejä kovasta käsittelystä, avaa pakkaus postivirkailijan läsnä ollessa. Mikäli jokin tuote on vaurioitunut, tee siitä virkailijan kanssa välittömästi reklamaatio. Posti on vastuussa kuljetuksen aikana vaurioituneista tuotteista. Jos saat vaurioituneen tuotteen ehjässä pakkauksessa, ota yhteys asiakaspalveluumme.